نفسم پارسانفسم پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

♥ کلبه آموزشی سرگرمی پارسا ♥

2 سالگیت مبارک فرشته زمینی من

1393/5/1 9:07
نویسنده : مامان پارسا
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز با شکوه ترین روز هستیست، روزی که خدای مهربون تو رو به جهان هدیه داد و من می ترسم تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد.

فرشته مهر و زیبایی به زمین خوش آمدی

تک ستاره آسمان قلبم بر من تا همیشه بتاب

 

روزی از روزهای گرم تابستان خدا فرشته ای به زمین فرستاد، فرشته ای که من بی قرار منتظر آمدنش بودم، فرشته ای که از بهشت آمده بود و با آمدنش بهشت را به زیر پاهایم آورد.

                                     

نازنینم نام تو بهترین ترانه من است...

عاشقانه های من برای توست...

با تو من به اوج می رسم...

کاش می توانستم دنیا را در روز میلادت گلباران کنم...

چه زیباست وقتی به چشمانم خیره می شوی، مرا می بوسی، مرا می بویی و من تو را در آغوش می گیرم  و نوازش می کنم و این عشق بی کران را سپاس می گویم،

سپاس می گویم خدایی را که تو را به من هدیه داد.

پسرم بنا به دلایلی که حتماً بعدها خواهی فهمید چند وقتی است که دیگر در وبت چیزی نمی نویسم، شاید به زودی بنویسم و شاید هم هیچ وقت دیگر جز تبریک تولدت چیزی ننویسم...

 

دوستت دارم تا همیشه تا ابد...

  

پسندها (9)

نظرات (12)

مهزاد مامان عرفان
1 مرداد 93 9:43
عزیزم مبارکه تولدت . مامانی ایشالله تولد 100 سالگیش. عزیزم ما رو ترک نکن و بیا با عکسای پسری منتظریم
آریا و مامانی وبابایی
1 مرداد 93 11:37
``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!!
مامان و باباي محمدباقر
2 مرداد 93 11:46
مبارکه مبارک... دو سالگیت مبارک پارسا کوچولو تولدت مبارک
فدایی محیا
25 مرداد 93 13:18
وااااااااااااااااااااااااای چقدر خوشحال شدم از حضورتون تولد مبارک جوجو
مامان و باباي هيرادجون
31 مرداد 93 19:26
سلام گلم- تولدت مبارک دلم براتون تنگ شده بود به ما هم یه سری بزن
مهد شکوفه های منتظر
9 شهریور 93 17:28
با سلام وبلاگ زیبایی دارید بهتون تبریک میگم با مطلب(خدا چه رنگیه) به روز هستیم به ما سر بزنید خوشحال میشیم.به امید ظهور،یا مهدی
مامان پارسا
25 شهریور 93 17:00
سلااااااااااااااااااااااااااااااام خیلی خوشحال شدم تولدت مبارک پارسا جونم امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی کاش باز برمیگشتین
ساناز
26 شهریور 93 11:41
دوست خوبم خیلی خوشحالم کردی عزیزم تولد خیلی خیلی مبارک پارسا کوچولو انشالا 120 ساله بشی عزیزم جات تو نی نی وبلاگ خیلی خالیه دوستم
مامان پارسا
29 شهریور 93 16:15
عزیزین و واقعا دوستون داریم پس تا جایی که راه داره برگردین
مامان پوریا
30 شهریور 93 16:01
2سالگیت مبارک پارسا جونی
مامان علی
31 شهریور 93 11:24
خواهش میکنم دوستم ایشالله خودتون وپسرتون همیشه سلامت ودلشاد باشینامیدوارم مشکلات برطرف ودوباره به این خونه مجازیتون برگردین تولدت مبارک پارسا جون.الهی تولد دیست وبیستت وجشن بگیری ومامان مهربونت بیاد پست بزاره امیدوارم مامان خوبتم بتونه شرایط ومحیاکنه برگرده ویک دوست خوب به دوستامون اضافه بشه
سحر
10 مهر 93 11:31
تولدت مبارک پارسای خوشگلم. ان شاءالله که همیشه در کنار مامان و بابا سالم و سلامت باشی و 120 سالگیتو جشن بگیری.